Університет на дистанційному

Сьогодні своїм цінним досвідом діляться Іван Боровець та Маріанна Плахтій.

Іван Боровець, кандидат історичних наук, заступник декана з міжнародних зв’язків:

“Упродовж карантину проводимо дистанційні заняття з різних історичних курсів на базі MOODLE. Якщо потрібно, то використовуємо також електронну пошту. Технічних труднощів майже нема. Студенти добре орієнтуються в системі функціонування платформи.

Позитивом дистанційного навчання є всеохопність студентського загалу в освітньому процесі. Кожен здобувач має виконати певне завдання та отримати оцінку за кожне заняття. Як результат, у його діяльності тоді простежується справжня систематичність. Студент є більш вільним у виборі часу виконання завдань.

Недоліком дистанційного навчання, на мою думку, є:

  • обмеженість «живого» контакту з аудиторією;
  • проблеми під час перевірки реального рівня самостійності виконаних завдань та об’єктивного оцінювання таких компетентностей студента, як креативність, уміння формулювати та аргументувати власну точку зору. Відеозв’язок не усуває повністю цих труднощів, адже через незвичність такої форми роботи частина студентства почувається напружено й некомфортно перед веб-камерою.
  • Крім того, молоді люди змушені проводити за монітором або екраном смартфону вельми тривалий час. В умовах самоізоляції та обмежених прогулянок це створює ризик проблем із зором.”

 

Маріанна Плахтій, кандидат філософських наук, заступник декана з виховної та профорієнтаційної роботи:

 

«У сучасних умовах наш формат роботи змінився повністю. Дистанційне навчання стало чи не єдиною можливістю не втратити навчальних здобутків семестру. Важко замінити аудиторні форми роботи, викладачам бракує живого спілкування із студентством, але ми змушені враховувати виклики сучасності.

Найбільш дієвою під час карантину система Moodle та  різноманітні месенджери. До методичного матеріалу, розміщеного в системі  Moodle, лекцій, семінарів, методичних рекомендацій до навчальних дисциплін вдалося долучити онлайн-тестування з кожної теми. Модульна контрольна робота також буде проведена у формі онлайн-тестування. Студенти активно спілкуються з викладачем, для них проводяться консультації, незрозумілі питання додатково пояснюються, вони обирають зручний час для опрацювання завдань. Використання таких форм роботи є важливими інструментами ефективного віддаленого навчання. Новий досвід – це завжди нові можливості та  перспективи».

Переймаймо досвід і робімо дистанційне навчання цікавим і ефективним! Разом ми зможемо все!