Під час обговорення тем з навчальної дисципліни «Методика викладання історії» здобувачі вищої освіти історичного факультету К-ПНУ вивчають різноманітні методи та прийоми формування вмінь і навичок, актуалізації опорних знань, вивчення нового матеріалу, узагальнення та систематизації знань тощо. Основним, звичайно, є практичний складник, тобто студентам потрібно спробувати виконати практичні завдання, які надалі можна буде запропонувати учням.
Практичні заняття для студентів групи Ist1-B20 проводить учитель – методист, вчителька історії та правознавства, випускниця К-ПНУ Наталія Желізник. Цього разу заняття пройшло в Ходоровецькому ліцеї Кам’янець – Подільської міської громади, упродовж якого студенти складали ментальну карту «Сучасний урок історії».
Відгуки студентів:
«На початку таких пар ми розглядаємо теоретичний матеріал, вікові особливості учнів, яким буде доцільно запропонувати відповідний метод, а тоді виконуємо це завдання. Такі заняття допомагають зрозуміти, яку саме мету мають мати практичні завдання на уроках і як вони пов’язані із загальною метою курсу, які навички і здібності можуть розвинути, які проблеми можуть вирішити та як можна застосувати набуті знання на практиці».
«Також ми розглянули типові практичні завдання, які можна виконувати на парах з історії: аналіз джерел, створення тематичних презентацій, ментальних карт, проведення дискусій тощо».
Студенти групи Ist1-B20