12 червня 2023 року на історичному факультеті відбувся інтелектуальний батл з академічної доброчесності.
В складі чотирьох команд у заході взяли участь 20 студентів 1-го та 2-го курсу. Правила батлу були доволі простими: командам задано тематичні питання, давши на них правильну відповідь, команда отримує певну кількість балів, відповідно, в кого буде найбільша їх кількість, стане переможцем. Регламент на обговорення питань — 5 хвилин. За груповими дискусіями та відповідями учасників, слідкували і оцінювали журі, яке представляли:
1. Глушковецький Анатолій Леонідович (кандидат історичних наук, доцент, декан історичного факультету)
2. Комарніцький Олександр Борисович (доктор історичних наук, професор, заступник декана з наукової роботи та міжнародних зв’язків)
3. Шевчук Зореслава Сергіївна – (методист вищої категорії навчального відділу, кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри української мови, секретар комісії з питань академічної доброчесності.)
4.Францішкевич Адріана Миколаївна (голова студентського самоврядування історичного факультету)
5.Павлинський Юрій Віталійович (студент 3 курсу спеціальності 032 Історія та археологія, член комісії з питань академічної доброчесності)
Ведуча батлу: Вонсович Олена Олександрівна (студентка 1 курсу спеціальності 014 Середня освіта історія та правознавство, керівник прес-центру історичного факультету).
За регламент відовідальна Свідніцька Валерія Валеріївна (студентка 3 курсу спеціальності 032 Історія та археологія).
Варто зазначити, що здобувачі вищої освіти проявили хороші знання в університетській сфері академічної доброчесності та обізнані в абсолютній більшості поставлених питань, про що свідчить оцінка роботи команд журі. Відповідно перше місце зайняла команда “41 дивізія імені Степана Бандери” капітан — Маховський Тарас; Друге місце, за однаковою кількістю сумарних балів, розділили команди “Трипільці” капітан — Грищук Катерина та “Правознавці” капітан — Левицька Ліна; Третє місце “Profi” — капітан Довгопол Михайло.
Всі учасники батлу отримали приємні подарунки, які стануть в нагоді у подальшому навчанні, завдяки спонсору заходу “Офіс центр” , за що хочемо окремо висловити подяку!